Forum budowlane, projekty domów - Projektoskop.pl: pomoc do szkoły - Forum budowlane, projekty domów - Projektoskop.pl

Skocz do zawartości

pomoc do szkoły szukam kogoś kto mi pomoże przy projekcie ośrodka chirurgii plastyczne

#1 Gość_Arek

• Grupa Guests

Napisano 17 luty 2011 - 12:39

Siemka jestem uczniem Zespołu Szkół Budowlanych i mam za zadanie wykonać projekt Ośrodka Chirurgii Plastycznej. Może ktoś byłby mi wstanie pomóc w jakiś sposób?? Ogólnie potrzebuje rzut parteru i elewacje. Wasza pomóc mogła by sprawić że uzyskam lepszą ocenę. Byłbym bardzo wdzięczny jeśli ktoś pomoże i z góry bardzo serdecznie dziękuje.

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   wikamaria Ikona

• Member
  • PipPip
  • Grupa Members
  • Postów 23
  • Rejestracja 30-marzec 11

Napisano 18 maj 2011 - 13:01

nie licz na to ze ktos za Ciebie odrobi zadanie domowe ;)) tutaj juz wszyscy sie swoje naodrabiali...

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   orzechowe_oczy Ikona

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Grupa Members
  • Postów 44
  • Rejestracja 24-styczeń 11

Napisano 19 maj 2011 - 16:02

a czemu akurat projekt ośrodka chirurgi plastycznej?

- ja mogę poradzić to pójść do takiego ośrodka i ściągnąć już z gotowca jakiejś rozwiązania

#4 Gość_HaloHaloFranq

• Grupa Guests

Napisano 10 czerwiec 2011 - 22:58

Ciekawe. Masz wykonać projekt budynku, czyli coś co potwierdzi Twoje umiejętności a Ty chcesz żeby Ci taki projekt podesłać? To po co uczysz się w tej szkole?

---
http://omieszkaniu.blogspot.com

Szybka odpowiedź

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

Ciekawe wiadomości
Męczennica

Egzotyczny ogród

Wiadomo, że w naszych warunkach ciężko stworzyć ogród pełen egzotycznych roślin. Jednak istnieje wiele roślin, które przypominają tropikalne piękności i mogą rosnąć w naszym przydomowym ogrodzie.