witam.mam pytanie bo dopiero zamierzam zabrać się za budowe domu,i jestem w tym temacie zielony,chodzi mi jak zrobić fundamenty,planuje budowe domu bez piwnicy i chce zeby fundament wystawał tylko 10cm nad ziemie,teren jest równy. chce zrobić fundament na metr głębokości i 30cm szerokości .dom ędzie parterowy o wymiarach 9,54X11,4.mam dużo kamienia i chce go wrzucić w fundament ,i chce wiedzieć jaki beton kupić iczy z gruchy czy samemu zrobić?
Strona 1 z 1
fundament fundament
#2 Gość_mara
Napisano 01 luty 2011 - 10:45
Użytkownik tobi dnia 30 styczeń 2011 - 20:49 napisał
witam.mam pytanie bo dopiero zamierzam zabrać się za budowe domu,i jestem w tym temacie zielony,chodzi mi jak zrobić fundamenty,planuje budowe domu bez piwnicy i chce zeby fundament wystawał tylko 10cm nad ziemie,teren jest równy. chce zrobić fundament na metr głębokości i 30cm szerokości .dom ędzie parterowy o wymiarach 9,54X11,4.mam dużo kamienia i chce go wrzucić w fundament ,i chce wiedzieć jaki beton kupić iczy z gruchy czy samemu zrobić?
Beton najlepiej z gruchy, jest jednolity i zwykle wyższej jakości. Zamiast kamieni w fundamenty wrzuć porządne zbrojenie ze stali, wielu ?fachowców? odradza kamienie.
Pozdrawiam
Napisano 18 kwiecień 2011 - 10:27
jeśli jestes w tym temacie zielony to i dla Ciebie i dla ekipy, która u Ciebie buduje najlepszym rozwiązaniem będzie system szalunkowy. ze znalezieniem producenta takich elementów nie powinieneś mieć problemu, ale ja radziłbym ci wziąć kompletny system kształtek szalunkowych np. z Konbetu: http://www.konbet.co...taki_szalunkowe,1598.html a jak wiadomo zamawianie u jednego producenta wszystkiego jest korzystniejsze i wygodniejsze niż szukanie różnych dostawców...
Napisano 31 maj 2011 - 10:32
gdzie nie wejde reklama konbetu!
dajcie spokoj idiotow nie macie przed soba!!!