Forum budowlane, projekty domów - Projektoskop.pl: fundament - Forum budowlane, projekty domów - Projektoskop.pl

Skocz do zawartości

fundament fundament

#1 Gość_tobi

• Grupa Guests

Napisano 30 styczeń 2011 - 20:49

witam.mam pytanie bo dopiero zamierzam zabrać się za budowe domu,i jestem w tym temacie zielony,chodzi mi jak zrobić fundamenty,planuje budowe domu bez piwnicy i chce zeby fundament wystawał tylko 10cm nad ziemie,teren jest równy. chce zrobić fundament na metr głębokości i 30cm szerokości .dom ędzie parterowy o wymiarach 9,54X11,4.mam dużo kamienia i chce go wrzucić w fundament ,i chce wiedzieć jaki beton kupić iczy z gruchy czy samemu zrobić?

#2 Gość_mara

• Grupa Guests

Napisano 01 luty 2011 - 10:45

Wyświetl postUżytkownik tobi dnia 30 styczeń 2011 - 20:49 napisał

witam.mam pytanie bo dopiero zamierzam zabrać się za budowe domu,i jestem w tym temacie zielony,chodzi mi jak zrobić fundamenty,planuje budowe domu bez piwnicy i chce zeby fundament wystawał tylko 10cm nad ziemie,teren jest równy. chce zrobić fundament na metr głębokości i 30cm szerokości .dom ędzie parterowy o wymiarach 9,54X11,4.mam dużo kamienia i chce go wrzucić w fundament ,i chce wiedzieć jaki beton kupić iczy z gruchy czy samemu zrobić?

Beton najlepiej z gruchy, jest jednolity i zwykle wyższej jakości. Zamiast kamieni w fundamenty wrzuć porządne zbrojenie ze stali, wielu ?fachowców? odradza kamienie.

Pozdrawiam

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   lorakmor Ikona

• Member
  • PipPip
  • Grupa Members
  • Postów 21
  • Rejestracja 01-kwiecień 11

Napisano 18 kwiecień 2011 - 10:27