Forum budowlane, projekty domów - Projektoskop.pl: Izolacja bez tajemnic - Forum budowlane, projekty domów - Projektoskop.pl

Skocz do zawartości

• (2 strony)
  • +
  • 1
  • 2

Izolacja bez tajemnic

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   paprycja25 Ikona

• Newbie
  • Pip
  • Grupa Members
  • Postów 1
  • Rejestracja 19-październik 10

Napisano 20 październik 2010 - 20:01

Witam, nie znalazlam watku na ten temat, a chcialabym uslyszec wasze opinie na temat izolacji zewnetrznej domu, za pomoca styropianu. Czy to najlepszy srodek izolacyjny, a jesli tak to na co zwracac uwage przy zakupie? Jestem zielona w tym temacie, a nie chce popelnic bledow i potem placic slono za dogrzewanie domu.

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   mrtn Ikona

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Wyświetl blog
  • Grupa Members
  • Postów 100
  • Rejestracja 20-październik 09

Napisano 20 październik 2010 - 20:37

Styropian jest dobrym i skutecznym środkiem izolacyjnym już 10-12 cm wystarczy by zrobić naprawdę ciepły dom. Większe "grubości" mają sens wtedy kiedy wejdziemy głębiej w termoochronę - przez odzysk ciepła z wentylacji czy trójszybowe super-okna.

Nie powinnaś kupować styropianu sama - uzgodnij to z ekipą która będzie go kładła. Generalnie nie daj się naciągnąć na jakieś super właściwości - styropian to styropian - kulki polistyrenu i już. Choć istotny może być kształt - większe bezpieczeństwo połączeń zapewnia styropian frezowany.

Twardość (gęstość) ma znaczenie jeżeli chodzi o posadzki czy izolowanie fundamentów na ścianie "zwykły" sprawdzi się w 100%.

#3 Gość_Sienickii

• Grupa Guests

Napisano 26 październik 2010 - 12:40

Wyświetl postUżytkownik mrtn dnia 20 październik 2010 - 20:37 napisał

Styropian jest dobrym i skutecznym środkiem izolacyjnym już 10-12 cm wystarczy by zrobić naprawdę ciepły dom. Większe "grubości" mają sens wtedy kiedy wejdziemy głębiej w termoochronę - przez odzysk ciepła z wentylacji czy trójszybowe super-okna.