Forum budowlane, projekty domów - Projektoskop.pl: Cytryniec chiński - Forum budowlane, projekty domów - Projektoskop.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1

Cytryniec chiński Komentarze do artykułu Cytryniec chiński

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Redakcja Ikona

• Redakcja
  • Ikona
  • Grupa Redakcja
  • Postów 1222
  • Rejestracja 21-wrzesień 09

Napisano 04 wrzesień 2010 - 22:50

Cytryniec chiński (Schisandra chinensis) to pnącze wysokości do 8 m. Liście eliptyczne do owalnych, siedzące na krótkich ogonkach.

Dołączona grafika
Link do artykułu: Cytryniec chiński
Komentarze do artykułu:

#2 Gość_Basia

• Grupa Guests

Napisano 04 wrzesień 2010 - 22:50

Mam cytryńca już ok. 4 lat. Mam problem z uzyskaniem owoców - zakwita pięknie i ... nie wytwarzają się owoce, czy jest to związane z dwupiennością? Nie znam się na tym i bardzo mnie to nurtuje, nie umiem rozgryźć tego problemu. Może ktoś jest już doświadczony w tej dziedzinie i może mi udzielić dodatkowych informacji? Czy druga roślina może pochodzić z tej co mam?, bo rośnie ładnie i ma sadzonki. Będę wdzięczna za pomoc?

Strona 1 z 1

Szybka odpowiedź

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

Ciekawe wiadomości
dekoracje stołu

Dekorujemy stół na święta wielkanocne

Wielkanoc to święta pełne radości, rodzinnych spotkań i rozmów przy stole. Już teraz warto zastanowić się nad wielkanocnymi dekoracjami i dodatkami, dzięki którym nasi świąteczni goście będą mogli poczuć wielkanocny nastrój.
Oświetlenie zewnętrzne budynku.

Światło w ogrodzie

Nastrojowo oświetlony ogród może stać się miejscem, gdzie w gronie przyjaciół będziemy spędzać pogodne, letnie wieczory. Światło na zewnątrz jest przydatne nie tylko ze względów estetycznych. Dzięki oświetleniu zieleni wokół domu możemy w każdej chwili zobaczyć co się dzieje na zewnątrz.
Wideodomofon

Domofony i wideodomofony