Forum budowlane, projekty domów - Projektoskop.pl: Cytryniec chiński - Forum budowlane, projekty domów - Projektoskop.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1

Cytryniec chiński Komentarze do artykułu Cytryniec chiński

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Redakcja Ikona

• Redakcja
  • Ikona
  • Grupa Redakcja
  • Postów 1087
  • Rejestracja 21-wrzesień 09

Napisano 04 wrzesień 2010 - 22:50

Cytryniec chiński (Schisandra chinensis) to pnącze wysokości do 8 m. Liście eliptyczne do owalnych, siedzące na krótkich ogonkach.

Dołączona grafika
Link do artykułu: Cytryniec chiński
Komentarze do artykułu:

#2 Gość_Basia

• Grupa Guests

Napisano 04 wrzesień 2010 - 22:50

Mam cytryńca już ok. 4 lat. Mam problem z uzyskaniem owoców - zakwita pięknie i ... nie wytwarzają się owoce, czy jest to związane z dwupiennością? Nie znam się na tym i bardzo mnie to nurtuje, nie umiem rozgryźć tego problemu. Może ktoś jest już doświadczony w tej dziedzinie i może mi udzielić dodatkowych informacji? Czy druga roślina może pochodzić z tej co mam?, bo rośnie ładnie i ma sadzonki. Będę wdzięczna za pomoc?

Strona 1 z 1

Szybka odpowiedź

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

Ciekawe wiadomości
Drewniane meble ogrodowe

Meble w Twoim ogrodzie

Aby korzystanie z tarasu, altany czy trawnika w ciepłe, słoneczne dni było przyjemne, warto zaopatrzyć się w meble ogrodowe. Ich styl powinien pasować do charakteru ogrodu. Meble lekkie, metalowe dobrze prezentują się w ogrodzie różanym. Natomiast inny nastrój stworzą ciężkie i drewniane.
Fugowanie

Jak usunąć pleśń na fugach w łazience?

Pleśń lub grzyb na fugach i silikonie w łazience może oznaczać, że w pomieszczeniu panuje zły mikroklimat. Zanim zapadnie decyzja o wymianie fug i silikonu przy wannie, należy sprawdzić i zlikwidować przyczynę takiego stanu rzeczy. W przeciwnym wypadku pleśń i grzyb wrócą na nowych materiałach wykończeniowych w ciągu kilku miesięcy.
Truskawki

Sterowana uprawa truskawek