Forum budowlane, projekty domów - Projektoskop.pl: Wycena budowy domu - Forum budowlane, projekty domów - Projektoskop.pl

Skocz do zawartości

• (2 strony)
  • +
  • 1
  • 2

Wycena budowy domu

#1 Gość_bob budowniczy

• Grupa Guests

Napisano 25 luty 2010 - 13:32

Witam,
Mam takie pytanko. Wysłałem zapytanie za pomocą formularza przy projektach z prośbą o wycenę budowy. Akurat taki sobie upatrzyłem http://www.projektos...-kosztorys.html:) Jak długo trzeba czekać na oferty? I o ile one są "prawdziwe" :)

#2 Gość_zbieram_na_dom

• Grupa Guests

Napisano 02 marzec 2010 - 11:15

ja dostałem od bodajże 3 firm, rozstrzał oczywiście jest, no ale na tym etapie spodziewałem podobnych odpowiedzi. Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem, ale wydaje mi że dom kosztuje tyle ile masz kasy, albo nawet "ile możesz zdobyć" :lol: Więc albo trzeba mieć jej dużo, albo jakimś systemem gospodarczym budować, z wujkiem, dziadkiem i resztą rodziny jeżeli koniecznie chcesz się zmieścić w określonym budżecie

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Dar-Bud SIPs Ikona

• Advanced Member
  • PipPipPip
  • Grupa Members
  • Postów 82
  • Rejestracja 18-kwiecień 10

Napisano 18 kwiecień 2010 - 09:22

Wyświetl postUżytkownik bob budowniczy dnia 25 luty 2010 - 13:32 napisał

Witam,
Mam takie pytanko. Wysłałem zapytanie za pomocą formularza przy projektach z prośbą o wycenę budowy. Akurat taki sobie upatrzyłem http://www.projektos...-kosztorys.html:) Jak długo trzeba czekać na oferty? I o ile one są "prawdziwe" :)

Szanująca się firma budowlana, robiąc wycenę bierze pod uwagę ewentualne zmiany cenowe materiałów i robocizny względem regionu na jakim ma powstać dom.
Moim zdaniem wycena wstępna powinna posiadać, dokładny opis wycenianej realizacji jak i również uprzedzać przed ewentualnymi zmianami, ale w przypadku prac jakie zostały wycenione nie powinna ulec zmianie w określonym okresie czasu (np 30dni).

pozdrawiam
Jeśli zastanawiasz się jak wybudować dom energooszczędny?