Forum budowlane, projekty domów - Projektoskop.pl: Projekt Salomea z pracowni Domplan - Forum budowlane, projekty domów - Projektoskop.pl

Skocz do zawartości

  • (2 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Projekt Salomea z pracowni Domplan Komentarze do Projekt Salomea z pracowni Domplan

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Redakcja Ikona

  • Redakcja
  • Ikona
  • Grupa Redakcja
  • Postów 1670
  • Rejestracja 21-wrzesień 09

Napisano 16 grudzień 2011 - 12:05

Projekt Salomea z pracowni DomplanŚciany zewnętrzne i wewnętrzne nośne z bloczków Ytong, docieplone. Ścianki wewnętrze działowe na parterze z bloczków Silka, na poddaszu z płyt GK. Ściany fundamentowe z bloczków betonowych. Strop gęstożebrowy Teriva....
Dołączona grafika

Link do projektu: Projekt Salomea z pracowni Domplan
Komentarze do projektu:

#2 Gość_Tomasz

  • Grupa Guests

Napisano 16 grudzień 2011 - 12:05

Ładna ta Salomea, zbudował juz ktoś? Bo że sie sporo Salomei buduje to widać na forach, zastanawiam sie nad tym domem.

#3 Gość_dorota

  • Grupa Guests

Napisano 25 grudzień 2011 - 13:15

ja buduje ten dom jest naprawde super nie wybralam bym innego

#4 Gość_krzysiek

  • Grupa Guests

Napisano 26 grudzień 2011 - 22:57

Witam
ja zastanaiam sie rownież nad tym projektem.
Doroto - czy masz zdjecia z budowy ?

#5 Gość_Paulina

  • Grupa Guests

Napisano 06 styczeń 2012 - 01:27

Wyświetl postUżytkownik dorota dnia 25 grudzień 2011 - 13:15 napisał

ja buduje ten dom jest naprawde super nie wybralam bym innego


#6 Gość_Kasia

  • Grupa Guests

Napisano 22 styczeń 2012 - 09:49

Witam
My też zamierzamy budować ten dom. Teraz załatwiamy formalności z przepisem dzialki. W związku z tym mam do was pytanie. Czy ma ktoś kosztorys budowy tego domu???? Byłabym bardzo wdzieczna za jakieś informacje.
Pozdrawiam Kasia

#7 Gość_Magda

  • Grupa Guests

Napisano 22 styczeń 2012 - 22:02

Wyświetl postUżytkownik Kasia dnia 22 styczeń 2012 - 09:49 napisał

Witam
My też zamierzamy budować ten dom. Teraz załatwiamy formalności z przepisem dzialki. W związku z tym mam do was pytanie. Czy ma ktoś kosztorys budowy tego domu???? Byłabym bardzo wdzieczna za jakieś informacje.
Pozdrawiam Kasia

Witam wkońcu ktoś buduje ten dom już tyle szukałam,ale znalazłam forum o Salomea.My z mężem mamy już prawie formalności załatwione i czekamy na pozwolenie,może uda nam się w kwietniu zacząc ale bede pisac.pozdrawiam

#8 Gość_justyna:)

  • Grupa Guests

Napisano 26 styczeń 2012 - 20:30

Witajcie:))
my też z mężem wybraliśmy ten fajny domek. Szukałam długo na różnych forach i nigdzie nie mogłam znaleźć ale wreszcie się udało. Mam nadzieje, że wszyscy zbudujemy domki naszych marzeń i że będziemy sobie wzajemnie udzielać wskazówek::)))
pozdrawiam wszystkich:**

A...:) gdyby ktoś miał może jakieś zdjęcie z realizacji to prosimy bardzo o wrzucenie:)

#9 Gość_magda

  • Grupa Guests

Napisano 30 styczeń 2012 - 15:37

No w końcu ktoś się znalazł,fajnie my czekamy na pozwolenie a skąd jesteście,bo my z okolic łeby.pozdrawiam,a ty Justyna jak daleko

#10 Gość_Magdalena

  • Grupa Guests

Napisano 01 luty 2012 - 22:35

Super, że jest nas coraz więcej:) wcześniej mielimy zamiar budować szmaragda, ale ten wydaje się o niebo lepszy:) jak ktoś buduje prosze piszcie czy sa potrzebne jakies przeróbki czy jednak dom jest naprawde funkcjonalny pod każdym względem:) i dajcie fotki:) my zaczynamy dopiero na jesien, narazie zajmjemy sie weselem:)

#11 Gość_Anna

  • Grupa Guests

Napisano 20 luty 2012 - 20:03

Wyświetl postUżytkownik dorota dnia 25 grudzień 2011 - 13:15 napisał

ja buduje ten dom jest naprawde super nie wybralam bym innego

Ja tez zastanawiam sie nad tym domem ma Pani może jakiś kosztorys? chodzi mi narazie o stan surowy.

#12 Gość_Krystian

  • Grupa Guests

Napisano 29 luty 2012 - 13:50

Witam my rowniez wybralismy ten projekt i dolaczamy sie aktywnie do forum mam pytanie czy juz ktos rozpoczol budowe? jakie zmiany? czy ktos robi podpiwniczenie?

#13 Gość_Mariusz

  • Grupa Guests

Napisano 01 marzec 2012 - 21:30

Witam. My jestemy na etapie załatwiana wszystkich dokumentów. Krystian my planujemy podpiwniczenie,garaż dwustanowiskowy i chyba tyle zmian moze inaczej jakos okna rozplanujemy. jak co tu mój e-maile mariusz180@interia.pl
Jak by ktos miał jakies fotki z budowy to wrzucajcie na e-maila my tez damy jak rozpoczniemy.

Pozdrawiamy

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   LAPA88 Ikona

  • Newbie
  • Pip
  • Grupa Members
  • Postów 3
  • Rejestracja 13-maj 12

Napisano 13 maj 2012 - 22:41

witam. mam w planach budowe tego projektu. jestem na etapie załatwiania papierów. mam pytanie do magdy na jakim etapie jesteś? ja też jestem z okolic łeby jeśli mogłabyś napisac gdzie dokładnie budujesz domek?? pozdrawiam i czekam na kontakt

#15 Gość_magda

  • Grupa Guests

Napisano 21 maj 2012 - 15:08

Lapa88 a ty skąd jestes my właśnie skączylismy fundamenty i teraz mamy zamiar ściany do góry podnosic,my budujemy w krepie kaszubskiej.a długo załatwiacie papiery i kto wam prowadzi nadzór budowlany.pozdrawiam :)

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   Radek23 Ikona

  • Newbie
  • Pip
  • Grupa Members
  • Postów 2
  • Rejestracja 22-maj 12

Napisano 23 maj 2012 - 13:12

Bardzo ciekawy projekt. Jednak czegoś w nim brakuje. Jest trochę za mało nowoczesny. Ja ze swojej strony mogę polecić ten oto projekt dobra decyzja. To ciekawy domek. Mimo tego że nie posiada piętra, to w jego wnętrzu znajduje się całkiem duży pokój dzienny. do naszej dyspozycji są trzy sypialnie. Natomiast garaż pomieści aż dwa samochody. Idealny domek dla typowej rodziny z miasta.

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   LAPA88 Ikona

  • Newbie
  • Pip
  • Grupa Members
  • Postów 3
  • Rejestracja 13-maj 12

Napisano 26 maj 2012 - 21:30

MAGDA JA JESTEM Z POTĘGOWIE K.SŁUPSKA. JESTEM DOPIERO NA ETAPIE PRZYZNAWANIA MI WARUNKÓW ZABUDOWY TAKZE KIEROWNIKA NIE MAM. BUDUJE WAM FIRMA CZY SAMI? CZĘSTO PRZEJEŻDZAM PRZEZ KRĘPE- W KTÓRYM MNIEJ WIECEJ MIEJSCU MACIE TAM DZIALKE??

#18 Gość_magda

  • Grupa Guests

Napisano 29 maj 2012 - 09:57

lapa88 My budujemy sami sobie,jest to po lewej stronie jak jedzie się do łeby tak jakby w środku pola na koncu krępy, a długo juz załatwiacie papiery,a jak chcesz to mozesz zajechac zobaczyc jak to wyglada.

#19 Gość_Aleksis

  • Grupa Guests

Napisano 31 maj 2012 - 16:38

naprawde fajny projekt, macie jakieś zdjęcia z budowy?

#20 Użytkownik nie jest zalogowany   LAPA88 Ikona

  • Newbie
  • Pip
  • Grupa Members
  • Postów 3
  • Rejestracja 13-maj 12

Napisano 31 maj 2012 - 19:13

ok magda napewno przy okazji zajade na wasz plac budowy. podaje swój adres e-mail to możemy się wymiei numerami tel. w razie jakbym miał odwiedzić plac budowy. LAPA.T@interia.pl

  • (2 strony)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych