Kotły Witkowski opinie
#1 Gość_mariusz
Napisano 25 listopad 2011 - 01:30
Zastanawiam się który wybrać - czy ktoś ma któryś z tych kotłów? Który podajnik jest lepszy i trwalszy? i jak w ogóle się takie piece sprawdzają? trzeba ich często doglądać jak pisze ze są automatyczne? jestem w tym zielony
#2 Gość_TOMEK
Napisano 26 listopad 2011 - 10:54
#3 Gość_kl
Napisano 27 listopad 2011 - 00:39
Użytkownik mariusz dnia 25 listopad 2011 - 01:30 napisał
Zastanawiam się który wybrać - czy ktoś ma któryś z tych kotłów? Który podajnik jest lepszy i trwalszy? i jak w ogóle się takie piece sprawdzają? trzeba ich często doglądać jak pisze ze są automatyczne? jestem w tym zielony
nie jestem użytkownikiem wymienionych
przymierzam się do zmiany mojego "dziadka" i tyle co czytałem to kotły witkowski opinie mają dobre , użytkownicy je chwalą
#4 Gość_lisiecki
Napisano 27 listopad 2011 - 14:07
Użytkownik mariusz dnia 25 listopad 2011 - 01:30 napisał
Jak pytasz o opinie o Witkowskim- mam od nich kocioł z podajnikiem ślimakowym- porządny, z żeliwnym palnikiem,mocnymi spawami. W użytkowaniu full komfort-pełen automat- ustawiasz temperaturę i czytasz gazetę a nie siedzisz w kotłowni
No i duży zbiornik opału i łatwy w czyszczeniu
Dodatkowy plus to to, że nie kopcisz - praktycznie bezdymne spalanie- mnie kontrole omijają jak dotąd a u większości sąsiadów już byli:)
Co do wyboru konkretnego modelu- zalezy od Twoich potrzeb a nie opisałeś - jaką masz pwierzchnię, jak ocieplony, czym chcesz palić, czego oczekujesz
Myślę, że nie warto pytać na forum bo z pierwszej ręki dowiesz się więcej. Ja bym dzwonił do Witkowskiego jak tego jeszcze nie zrobiłeś bo tam Ci fachowo doradzą
Mnie nawet konfiguracje dobrali odpowiednią, znają się tam ludzie na rzeczy więc najlepiej u nich pytać
Napisano 09 grudzień 2011 - 15:48
#6 Gość_Mariusz
Napisano 15 grudzień 2011 - 17:25
Użytkownik Damian dnia 09 grudzień 2011 - 15:48 napisał