Forum budowlane, projekty domów - Projektoskop.pl: Rzeźba w ogrodzie? - Forum budowlane, projekty domów - Projektoskop.pl

Skocz do zawartości

Rzeźba w ogrodzie?

#1 Gość_ibizasunny

• Grupa Guests

Napisano 12 styczeń 2010 - 13:37

Zastanawiam się nad ciekawym urządzeniem ogrodu na wiosnę. Nie dysponuję dużą powierzchnią, dlatego też mam pewny kłopot z aranżacją. Zaczęłam już tworzyć co nieco sama, dlatego też nie chcę korzystać z pomocy specjalistów - tym bardziej, że własny projekt da mi większą satysfakcję. Chciałam się poradzić odnośnie mojego pomysłu z rzeźba ogrodową. Co o tym myślicie? Widziałam ciekawe projekty ogrodów właśnie z rzeźbą i coś mnie zainspirowało. Nie mam jedynie pomysłu na motyw przewodni, kształt... Jeśli moglibyście podrzucić swoje koncepcje, jak to widzicie, a może lepiej zastąpić rzeźbę czymś innym? Jestem początkująca w tym temacie dlatego wszelkie uwagi i rady będą dla mnie cenne :)
Poza tym znacie może jakieś firmy, które działają w tej branży? Znalazłam ostatnio firmę z ciekawymi pracami i może się skuszę :) Ale czekam na propozycje :)
Co sądzicie o ich projektach? - bazalt.info

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Melpomena Ikona

• Member
  • PipPip
  • Grupa Members
  • Postów 10
  • Rejestracja 28-marzec 10

Napisano 28 marzec 2010 - 09:32

Wyświetl postUżytkownik ibizasunny dnia 12 styczeń 2010 - 13:37 napisał

Znalazłam ostatnio firmę z ciekawymi pracami i może się skuszę :) Ale czekam na propozycje :)
Co sądzicie o ich projektach? - http://bazalt.info/